Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží v záruční lhůtě:

  • Objevíte-li v objednávce nějakou chybu nebo vadu na doručeném zboží, dejte nám, prosím, co nejdříve vědět. Napište nám na info@sbirejto.cz, Čím dřív nám o tom napíšete, tím větší je šance, že celou situaci dokážeme vyřešit.
  • Záruka na veškeré naše zboží je 24 měsíců. Platí ode dne, kdy si zboží přeberete.
  • Abychom ti mohli zboží vyreklamovat, musíte nám ho poslat kompletní.
  • Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdřív, maximálně ale do 30 dnů. 
  • Zboží k reklamaci nám pošlete na adresu: Iva Tenorová, Syrovice 478, 664 67 Syrovice, e-mail: info@sbirejto.cz. Do balíku nezapomeňte přiložit vyplněný reklamační formulář.  Balík pošlete doporučeně a doklad o odeslání pro jistotu uschovejte. 
  • Neposílejte, prosím, zboží na dobírku.

Shrnutí jak na to?

Po zabalení zboží se ujistěte že:

  • Zboží posíláte kompletní.

  • V balíku je doklad o zaplacení (nebo jeho kopie) a reklamační formulář.

  • Balíček posíláte doporučeně a NEZASÍLATE na dobírku!

Vrácení a výměna zboží

Zakoupené zboží můžete bez udání důvodu do 14-ti dnů od doručení vrátit, popř. vyměnit za jiné. Vrácené zboží musí být kompletně zabaleno bez známek užívání. Zboží nám zašlete včetně původního obalu a veškerých visaček na adresu Iva Tenorová, Syrovice 478, 664 67 Syrovice, e-mail: info@sbirejto.cz. Do balíku přiložte formulář pro vrácení či výměnu zboží a fakturu. Balík pošli doporučeně a doklad o odeslání si pro jistotu uschovejte. Neposílejte, prosím, zboží na dobírku.

Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží, takové zboží odešleme k vyjádření a vyřízení. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je zákazníkovi zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady www.sbirejto.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale snažíme se vše maximálně urychlit.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců. U zakoupeného zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list.  Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným používáním a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Také není uznána závada způsobena neodborným zásahem a to zejména neodbornou opravou. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s popisem závady. Mělo by mít uvedeno i volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.

Zpět do obchodu